Skip to main content

Intrebari frecvente

Cum se trimite o comanda?

Adaugati produsele dorite in Cosul de cumparaturi prin apasarea butonului „ADAUGA IN COS ” din pagina de produs. Ori le puteti adauga direct din pagina categoriei prin apasarea simbolului Cos de cumparaturi vizibil pe poza produsului atunci cand atingeti cu mouse-ul poza.

Dupa adaugarea tuturor produselor in Cosul de cumparaturi, apasati butonul VEZI COS sau apasati simbolul Cos de cumparaturi din partea superioara a site-ului si apoi butonul VEZI COS sau FINALIZEAZA COMANDA.

Ulterior veti fi redirectionata catre pagina de finalizare comanda unde este necesara logarea in cont si completarea tuturor campurilor necesare.

In cazul in care nu aveti cont pe corelle.ro, prin completarea tuturor campurilor si trimiterea comenzii se va crea automat noul cont.

In aceasta pagina aveti vizibilitate asupra intregului Cos, a produselor cat si a pretului final. Abia dupa alegerea modalitatii de plata si dupa bifarea acordului Termeni si conditii, comanda este trimisa la noi prin apasarea butonului ”TRIMITE COMANDA”.

Daca ati ales sa faceti plata cu cardul, este necesar sa furnizati datele solicitate de procesatorul securizat de plati electronice MobilPay in pagina in care veti fi redirectionata.

Se poate anula comanda trimisa?

Exista posibilitatea anularii comenzii prin contactarea departamentului Customer Support 0737.042.737 sau email la [email protected], in primele 2 ore de la plasarea comenzii.

Care sunt metodele de plata?

Sunt acceptate urmatoarele modalitati de plata:

1. Plata numerar la livrarea coletului ( ramburs ), prin achitarea sumei datorate curierului
2. Plata online prin sistemul securizat de plati online, MobilPay. MobilPay nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.

Care sunt metodele de livrare?

Livrarea bijuteriilor Corelle se face prin firme de curierat rapid in 24h ( in zilele lucratoare ) la adresa specificata in comanda trimisa. Transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii.

In Bucuresti oferim si livrare rapida, in aceeasi zi, iar costul livrarii este 7 lei.  Livrarea rapida este valabila doar in cazul comenzile plasate pana in ora 12:00, in zilele lucratoare.

Avem rugamintea ca in momentul primirii coletului sa verificati coletul, sigiliile sau daca a fost cumva deteriorat. In cazul in care observati ca acesta a fost deschis sau prezinta urme de lovituri, va recomandam refuzarea coletului si sa ne anuntati de urgenta.

Care este costul transportului?

Toate comenzile, indiferent de valoare beneficiaza de transport gratuit, cu livrare in termen de 24h -48h.

In cazul livrarii rapide in Bucuresti, in aceeasi zi, costul transportului este 7 lei. Acest tip de livrare rapida este posibila doar in cazul comenzilor plasate pana in ora 12:00, in zilele lucratoare.

Ce fac daca am primit un produs a carui marime nu mi se potriveste?

Puteti returna produsul in termen de 14 zile de la data primirii, iar noi va vom inlocui marimea, va putem schimba produsul cu alt model de aceeasi valoare sau va putem returna intreaga suma platita ( fara costurile de transport implicate ).
Costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dvs., la fel si costul livrarii catre dvs. a produsului inlocuit.

Conditia minima pentru a fi acceptat returul produsului este ca acesta sa nu prezinte deteriorari, urme de purtare si sa fie returnat in ambalajul original in care a fost primit.
Returnarea produsului se va face la adresa trecuta pe factura.

Ce trebuie sa fac pentru a returna un produs?

Puteti returna produsul cumparat, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Trimiteti coletul cu produsul returnat prin orice firma de curierat rapid la adresa specificata pe factura fiscala. Toate costurile implicate in returnarea produsului vor fi suportate de dvs.

Pentru a fi acceptat returul produsul nu trebuie sa prezinte urme de purtare, zgarieturi sau urme de lovituri. Daca acesta nu corespunde conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va inlocui sau returna contravaloarea lui, urmand sa va retrimitem coletul inapoi.
Produsul returnat trebuie trimis in cutia originala impreuna cu factura si certificatul de garantie. Avem rugamintea ca produsul sa fie trimis intr-un ambalaj rezistent astfel incat produsul sa ajunga intact la noi.

AI NEVOIE DE AJUTOR?

0737.042.737

Cos cumparaturi